Klientas turi teisę 14 dienų apsispręsti (išskyrus maisto produktus).
Bet kurią, internetu įsigytą “Ramo dūmas” prekę, išskyrus maisto produktus, per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus net nenurodant jokios priežasties. Per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos bet kurį, išskyrus maisto produktus, pirkinį Jūs galite:
Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:
Prekes siųskite registruotu paštu arba paštomatais (tuomet paštas išduos jums siuntos numerį, pagal kurį galėsite matyti, kada siunta atkeliaus pas mus, bei galėsite surasti siuntą jeigu ji pasimestų. Už neregistruotos siuntos dingimą neatsakome )
Jeigu kils neaiškumų susisiekite su mumis el. paštu info@ramodumas.lt
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – http://www.vvtat.lt/index.php?470187665).
Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės maisto prekė, kol nesibaigė prekės tinkamumo naudoti terminas, pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę:
Šių taisyklių 4 punkte nustatytomis teisėmis pirkėjas taip pat gali pasinaudoti ir tuo atveju, jeigu jam bus parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas pasibaigęs.
Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą ir prekę. Prašyme nurodoma prekės trūkumai ir pirkėjo pasirinktas vienas iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 4 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
Užsakymams atšauktiems ne dėl mūsų kaltės (ne to miesto pasirinkimas, persigalvojimas ar pan.) pinigai grąžinimi atskaičiavus 10% administracines išlaidas nuo bendros užsakymo sumos.